top of page

УМОВИ КУПІВЛІ ТА ПОВЕРНЕННЯ КВИТКІВ

1. Визначення

 

1.1. У наведеній Публічній оферті на реалізацію квитків на концерти, театральні вистави та інші культурні заходи (далі – Публічна оферта) всі наведені нижче терміни, визначення можуть використовуватися як в однині, так і в множині.

 

1.2. Публічна оферта на реалізацію квитків на концерти, театральні вистави та інші культурні заходи, опублікована на даному сайті та може бути додатково представлена для ознайомлення на вимогу Покупця у точках продажу квитків.

 

1.3. Принципал – фізична чи юридична особа (Гребенюк Тетяна Олександрівна), яка доручає Агенту діяти від свого імені та/або від імені Організатора надавати послуги з продажу, бронювання квитків на концерти, театральні вистави та інші культурні заходи. Якщо немає інших умов, зазначених у поданій Оферті.

 

1.4. Агент – КОМПАНІЯ, яка отримала право, спираючись на підписаний з Принципалом Договір, надавати послуги з продажу, бронювання квитків на концерти, театральні вистави та інші культурні заходи.

 

1.5. Покупець – особа/особа (фізична чи юридична), яка отримує обслуговування від Агента, на обумовлених у представленій Оферті умовах продажу, бронювання квитків на культурні заходи.

 

1.6. Культурні заходи – концерти, театральні вистави, циркові вистави, шоу, покази кіно, змагання, семінари, екскурсії, виставки та інші події, що проводяться на відкритих або закритих майданчиках, відвідування яких передбачає використання квитка.

 

1.7. Квиток – спеціальний документ, який створюється за допомогою системи Агента на унікальному бланку, що дозволяє Покупцю відвідувати культурні заходи. У квитку вказується вартість послуг, докладна інформація про захід, його назву, дату та час проведення, адресу проведення. У квитку вказується точне місце у залі, виділене Покупцю для перегляду культурного заходу.

 

1.8. Електронний квиток – спеціальний документ, який створюється за допомогою Системи Агента на унікальному бланку в електронному вигляді, що дозволяє Покупцю відвідувати культурні заходи. У Квитку вказується вартість послуг, докладна інформація про захід, його назва, дата та час проведення, адреса проведення. В електронному квитку вказується точне місце у залі, виділене Покупцю для перегляду культурного заходу. Можливість створення Електронного квитка визначається Принципалом чи Організатором культурного заходу разом із Агентом. Така можливість залежить від того, чи можна на самому культурному заході проводити перевірку Електронного квитка за допомогою апарата для зчитування коду.

 

1.9. Замовлення – квиток/квитки на культурний захід, замовлений та сплачений Покупцем.

 

1.10. Бронь – оформлений Покупцем, але ще не сплачений квиток/квитки на культурний захід.

 

1.11. Ціна квитка – вартість відвідин культурного заходу. Ціну встановлює Принципал.

 

1.12. Система – автоматизований сервіс, що дозволяє здійснювати броню та купівлю квитків/електронних квитків. Система – є захищений від втручання третіх осіб сервіс. У сервісі передбачено ідентифікацію користувачів, збереження історії всіх проведених операцій з квитком/електронним квитком, збереження унікальної серії та номера квитка/електронного квитка.

 

1.13. Субагент – особа, як фізична, так і юридична, що має право на підприємницьку діяльність, і укладає з Агентом договір на право реалізації Квитків на Культурні заходи. Подана Оферта залишається чинною для укладеного договору, якщо в ньому не зазначені інші умови.

 

1.14. Точка реалізації – місця продажу квитків, що належать Агенту чи Субагенту.

 

1.15. Сервісний збір – кошти, що перераховуються Покупцем при купівлі квитка/електронного квитка в системі Агента за надання інформації про культурний захід та можливість придбати або забронювати квиток/електронний квиток у Системі. Розмір збору кожного культурного заходу визначається Агентом або самостійно, або за угодою з Принципалом. Розмір збору встановлюється в % від номінальної ціни квитка/електронного квитка. Також Сервісний збір може бути фіксованим.

 

1.16. Анулювання – мається на увазі усунення Квитка/Електронного квитка зі сформованого замовлення. Після цього квитки знову стають доступними для продажу в Системі. Автоматичне анулювання активується, якщо Покупець не сплачує Квиток.

 

1.17. Доставка – послуга, що надається Агентом, що передбачає перевезення квитків за вказаною Покупцем адресою.

 

1.18. Інтернет-сайти Агента – madeinodessa.com.ua

 

1.19. Торгова марка Made in Odessa, продюсерський центр Made in Odessa та сайт Made in Odessa належить Гребенюк А.Ю. та Гребенюк Т.О. власникам ТОВ ГРЕТААРТ

ЄДРПОУ 42943522
Адреса: Україна, 65044, Одеська обл., місто Одеса, ФРАНЦУЗЬКИЙ БУЛЬВАР, будинок 33
Iban: UA493052990000026006044910409
АТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Реєстраційний номер: 15561020000069846 Дата реєстрації: 10.04.2019

 

2. Загальні положення

 

2.1. Представлена на інтернет-сайтах Агента Публічна оферта чітко прописує всі умови реалізації квитків/електронних квитків, а також регламентується зобов’язання Агента та Покупця, що виникають під час оформлення угоди.

 

2.2. Продаж квитків/електронних квитків здійснюється строго в рамках представленої Публічної оферти і лише у випадку, якщо Покупець приймає всі умови Публічної оферти. Часткове прийняття умов або прийняття Публічної оферти на інших умовах неможливе. Якщо покупець користується послугами Агента, це свідчить про його прийняття умов представленої Публічної оферти та автоматично призводить до укладання договору між Покупцем та Агентом.

 

2.3. Якщо Покупець відмовляється прийняти всі умови представленої Публічної оферти, реалізація квитків/електронних квитків не буде здійснюватися. Куплені квитки/електронні квитки не допускаються до повернення. Навіть у тому випадку, якщо Покупець переглянув свої погляди та відповів відмовою на прийняття Публічної оферти після здійснення купівлі та оплати квитків/електронних квитків, що мало на увазі його повне прийняття Публічної оферти. Повернення квитків/електронних квитків здійснюється строго на умовах, описаних у представленій Публічній оферті.

 

2.4. Оплата квитків/електронних квитків здійснюється юридичними особами за угодою з Агентом будь-якими доступними способами, що не суперечать чинній законодавчій базі України. У такій ситуації діють встановлені Правила представленої Публічної оферти, якщо інші умови/правила не обумовлені в окремо укладеному між Агентом та юридичною особою договорі.

 

2.5. Агент має право в будь-який момент часу внести будь-які зміни до представленої Публічної оферти, але про всі зміни буде обов’язково повідомлено на інтернет-сайтах агента та/або в точках реалізації. Якщо Покупець користується послугами Агента після внесених до представленої Публічної оферти змін, це вказує на те, що він повністю приймає Публічну оферту, разом зі зміненими пунктами або окремими положеннями.

 

2.6. Умови представленої Публічної оферти однакові для Покупців, які здійснюють придбання квитків/електронних квитків безпосередньо на інтернет-сайтах Агента, а також у разі придбання квитків у точках реалізації. Умови представленої Публічної оферти однакові завжди, незалежно від обраної форми оплати.

 

2.7. Якщо Покупець здійснює порушення умов, правил представленої Публічної оферти, Агент має право розірвати її будь-якої миті, без попереднього повідомлення.

 

2.8. Представлена Публічна оферта набирає чинності з моменту її опублікування на інтернет-сайтах Агента. Термін дії Громадської оферти – безстроковий.

 

3. Предмет оферти

 

3.1. Предмет представленої Публічної оферти – надання послуг Агентом Покупцю зі здійснення броні, оформлення, продажу та доставки (остання здійснюється окремо за попереднім запитом та за додаткову оплату, що стягується з Покупця крім Сервісного збору) квитків/електронних квитків на культурні заходи, на умовах, прописаних у представленої Публічної оферти. (Далі використовується термін – Послуги).

 

3.2. На Агента не накладається відповідальність за дії Принципалу або інших осіб, які діють від імені, за дорученням Агента чи діючих від імені, але за дорученням Принципалу. У цьому випадку також передбачається реалізація цими особами квитків/електронних квитків, організація культурного заходу, його проведення, а також зміст культурного заходу.

 

3.3. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р., Покупець згоден надати Агенту свої персональні дані, а також персональні дані третіх осіб, для яких Покупець придбає квитки/електронні квитки при оформленні, бронюванні та купівлі квитків. До такої персональної інформації належать такі дані:

  • прізвище ім’я;

  • будь-які контактні дані;

  • часткова або повна адреса проживання.

 

Відповідно до положень наведеного вище ЗУ Покупець надає повне право Агенти здійснювати обробку персональних даних, якщо така обробка необхідна для надання Агентом послуг з оформлення, бронювання та реалізації квитків/електронних квитків. У тому числі використання персональних даних дозволяється для рекламної/інформаційної розсилки на адресу електронної пошти або номер мобільного телефону інформації про будь-які культурні заходи, квитки/електронні квитки на які реалізує через свої інтернет-сайти Агент.

Враховуючи, що обробка наданих Покупцем персональних даних виконується в рамках виконання договору, що автоматично укладається на умовах представленої Публічної оферти, додаткова згода Покупця на обробку його персональних даних не потрібна.

 

Надані Покупцем персональні дані використовуються безстроково. Це означає, що Покупець гарантує добровільність надання персональних даних, як своїх, так і третіх осіб при оформленні, бронюванні та купівлі квитка/електронного квитка, а також несе відповідальність за те, що треті особи, чиї персональні дані були надані, ознайомлені з положеннями поданої. Публічна ой оферти і прийняли її.

 

4. Прийняття Публічної оферти

 

4.1. Представлена Публічна оферта – головний документ, що підтверджує офіційність відносин між Покупцем та Агентом під час бронювання, оформлення, купівлі-продажу квитків/електронних квитків на культурні заходи. Прийняття Покупцем представленої Публічної оферти здійснюється за його послідовних дій, докладно описаних у п. 4.3. представленої Публічної оферти. Прийняття Публічної оферти – добровільне, мається на увазі лише у повному обсязі та є рівносильним підписанням письмового договору (п.2 ст. 642 ЦК України).

 

4.2. Перш ніж прийняти публічну оферту, Покупець зобов’язаний переконатися, що всі умови представленої публічної оферти йому зрозумілі, а тому він погоджується прийняти їх повністю!

 

4.3. Прийняття Покупцем представленої Публічної оферти однаково, як при оформленні/придбанні квитків/електронних квитків на інтернет-сайтах агента, так і при купівлі квитків у точках реалізації, або на сервісах Субагентів, як в інтернеті, так і при оформленні купівлі квитка за допомогою телефонного дзвінка Центр підтримки Агента чи Субагента. Мається на увазі вчинення певних послідовних дій:

  • вибір Покупцем культурного заходу, що його цікавить;

  • вибір категорії квитка/електронного квитка, місця у залі;

  • ознайомлення із правилами відвідування культурного заходу;

  • ознайомлення з умовами представленої Публічної оферти;

  • оформлення Замовлення та надання всіх необхідних для здійснення покупки квитка/електронного квитка даних (а також його

  • адресної доставки, якщо така необхідна);

  • оплата замовлення.

 

4.4. Вчинення всіх послідовних дій, описаних у пункті 4.3. поданої Публічної оферти є повне прийняття Покупцем усіх умов поданої Публічної оферти у повному обсязі, без будь-яких винятків та обмежень, що є рівносильним підписанню письмового договору (п.2 ст. 642 ЦК України).

 

4.5. Після оплати Замовлення, Покупець або забирає Замовлення шляхом самовивезення з однієї з точок реалізації, або отримує квиток на вказану адресу (за окрему плату), або роздруковує електронний квиток на принтері, або зберігає електронний квиток на будь-який пристрій, що дозволяє продемонструвати електронний квиток на екрані такого. пристрої під час проходу на культурний захід.

 

4.5.1. При Замовленні квитка/електронного квитка на інтернет-сайтах Агента, в Центрі підтримки Агента та/або Субагента, Покупець отримує інформацію про ідентифікаційний номер Замовлення (на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації – якщо оформлення Замовлення здійснюється самостійно на інтернет-сайті).

 

Отриманий ідентифікаційний номер Покупець зобов’язаний повідомити при отриманні квитка у точці реалізації або при отриманні квитка від кур’єра, якщо було обрано адресну доставку.

 

При зверненні Покупця в точку реалізації квиток видається тут же, на місці. При оформленні адресної доставки, слід пам’ятати, що її вартість та умови здійснення, а також інші особливості, що регламентують доставку квитків, розміщені на інтернет-сайтах агента і є складовою представленої Публічної оферти.

 

4.5.2. Відповідно до викладених вище положень пункту

 

4.5. представленої Публічної оферти, Покупець має можливість отримати електронний квиток на свою електронну поштову адресу, вказану при реєстрації на інтернет-сайті агента або при оформленні Замовлення. Електронний квиток на культурний захід відправляється Покупцю лише після того, як буде повністю сплачено вартість електронного квитка та Сервісний збір (якщо передбачено стягнення Сервісного збору).

 

5. Здійснення платежів

 

5.1. Оплата Замовлення здійснюється на розсуд Покупцем будь-яким із способів, які пропонує Агент. Інформація про можливість здійснення оплати різними способами представлена на інтернет-сайтах Агента та/або Субагента, а також у точках реалізації та/або повідомляється в Центрі підтримки Агента.

 

5.2. Платіж за Замовлення визнається досконалим у момент підтвердження успішного переказу грошей з боку платіжної системи чи банківської установи, або у момент надходження коштів на рахунок Агента, або при надходженні коштів до каси точки реалізації або до каси Субагенту, або інших партнерів, офіційних представників Агента.

 

5.3. При оплаті Замовлення у вигляді банківської картки допускається використання картки, оформленої на ім’я Покупця. Водночас, Агент залишає за собою право вимагати Покупця надати оригінали документів для ідентифікації особи Покупця. Якщо Покупцем буде порушено умови проведення платежів, обумовлених у чинному законодавстві України, Агент залишає за собою право відмовити в отриманні грошей, а Замовлення одразу анулюється.

 

5.4. Якщо Покупець дотримується всіх положень та умов представленої Публічної оферти, після здійснення оплати квитки/електронний квиток офіційно визнається проданим. Покупець має право відвідати обраний культурний захід, дотримуючись умов, зазначених у квитку/електронному квитку.

 

5.5. Якщо в період Броні Замовлення не було сплачено або сплачено лише частково, воно анулюється.

6. Отримання квитків/електронних квитків

 

6.1. Отримання квитка/електронного квитка здійснюється лише після повної оплати його вартості. Спосіб отримання квитка/електронного квитка Покупець обирає самостійно:
самовивіз із точок реалізації Агента чи Субагента, інших офіційних партнерів та представників.

 

На адресу електронної пошти, вказану Покупцем, надходить лист від Агента. У вкладенні листа – електронний квиток з унікальним кодом. Електронний квиток потрібно або роздрукувати на принтері, або зберегти на електронний пристрій (за умови, що електронний пристрій дозволяє продемонструвати електронний білет на вході на культурний захід з подальшим зчитуванням коду). Електронний квиток – це бланк, розроблений та затверджений Агентом. Бланк генерується автоматично системою. Бланк дозволяє відвідувати обраний культурний захід. Він пред’являється контролюючим особам на вході на культурний захід.
 

Доставка кур’єрів (послуга оплачується окремо).

 

7. Порядок ануляції Замовлення

 

7.1. Агентом розроблено схему ануляції Замовлення.

 

Ануляція можлива у таких ситуаціях:

  • відмова Покупця продовжити оформлення Замовлення;

  • відмова Покупця сплатити Замовлення, раніше оформлене до Брони;

  • не надходження коштів на рахунок Агента протягом 15 хвилин з моменту оформлення Замовлення за допомогою інтернет-еквайрингу;

  • у разі якщо при доставці квитка кур’єром останній не зміг передати Замовлення Покупцю у зв’язку з його відсутністю за вказаною у формі доставки адресою.

 

8. Порядок повернення коштів

 

Повернення Номінальної ціни квитка/електронного квитка покупцю здійснюється лише у разі:

  • скасування культурного заходу;

 

У разі перенесення заходу квитки поверненню не підлягають. Це пов’язано із запровадженням в Україні карантину згідно з постановою КМУ №211 від 11 березня 2020 року. Ця ситуація має статус форс мажору певного п.2 ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», що дає право організаторам вирішувати в односторонньому порядку про повернення коштів за квитки та про перенесення дати заходу.

 

І лише за умови, що Принципал надав Агенту офіційного листа, в якому суворо описано всі умови та прописано чіткий порядок повернення квитків/електронних квитків.

Зумовлено це тим, що Агент у своїй діяльності під час продажу квитків/електронних квитків на культурні заходи діє тільки від імені та за рахунок Принципалу.

 

Інформація про умови та порядок повернення квитків/електронних квитків публікується на веб-сайтах агента. Якщо повернення коштів за квитки, куплені у Агента, здійснюється лише у касах Принципалу або Організатора культурного заходу, Покупець не має права пред’являти Агенту претензії.

У разі незгоди Покупця на заміну/перенесення культурного заходу, повернення коштів, витрачених на придбання квитка/електронного квитка, здійснюється у касах Принципалу та/або Організатора культурного заходу. Підставою для такого повернення є письмове офіційне повідомлення, якщо у ньому не зазначено інше.

 

У разі скасування культурного заходу та віку коштів номінальної ціни, повернення сервісного збору, сплаченого Покупцем Агенту, та повернення вартості кур’єрської адресної доставки, якщо така була замовлена, не здійснюється.

 

Повернення номінальної ціни квитка можливе лише в тому випадку, якщо Покупець здійснює фактичне/фізичне повернення квитка. Не проводиться повернення коштів у разі втрати чи будь-яких пошкоджень квитка. Не здійснюється повернення коштів, якщо в квиток було внесено виправлення будь-яким способом.

 

У разі потреби та на вимогу Покупця Агент зобов’язаний надати всі дані та додаткову інформацію про особу, на яку покладено відповідальність за повернення номінальної ціни.

 

У випадку, якщо Агент не має такої інформації, він зобов’язується на вимогу Покупця направити Принципалу або Організатору культурного заходу звернення, в якому викладено вимогу вказати відповідальну особу за повернення номінальної ціни на квитки. Не пізніше ніж через 10 днів після отримання відповіді від Принципалу Агент зобов’язаний передати його копію Покупцю.

Здійснення покупки квитка/електронного квитка є офіційним підтвердженням того, що Покупець ознайомлений та приймає порядок повернення номінальної ціни квитка.

 

9. Права та обов’язки сторін

 

9.1. У розділі роз’яснюються всі права Покупця.

 

9.1.1. Покупець має право самостійно з будь-яких джерел отримувати інформацію про ціну квитків на культурний захід, розмір сервісного збору в інших квиткових операторів та приймати рішення про необхідність купувати квитки у Агента.

 

9.1.2. Покупець має право отримувати інформацію про правила продажу квитків, наявність квитків певної категорії та будь-яку іншу інформацію, що стосується проведення конкретного культурного заходу, на який проводить реалізацію квитків Агент, з використанням відкритих джерел інформації, дзвінком до служби підтримки Агента та будь-якими іншими доступними для нього способами. Однак Агент залишає за собою право відповісти відмовою Покупцю в Броні та/або Продажі квитків/електронних квитків без пояснення причини.

 

9.1.3. Покупець має право самостійно обирати варіант оплати квитків серед поданих Агентом способів. Проте Покупець зобов’язаний самостійно вивчити правила використання тих чи інших платіжних систем.

 

9.1.4. Покупець має право залишати відгуки про роботу Агента за всіма контактними даними Агента.

 

9.1.5. Покупець має право самостійно обирати, який саме квиток/електронний квиток придбати на культурний захід. Щодо електронного квитка – його придбання можливе лише в тому випадку, якщо це допускається Організатором або Принципалом культурного заходу та подібна інформація розміщена на інтернет-сайтах агента.

 

9.1.6. Покупець має право відмовитися від придбання квитка/електронного квитка у Агента, але тільки до того часу, поки не буде здійснено оплату Замовлення, на умовах, викладених у представленій Публічній оферті. У разі відмови Агент припиняє всі свої зобов’язання перед Покупцем.

 

9.2. У цьому розділі пояснюються обов’язки Покупця.

 

9.2.1. Покупець зобов’язаний перед користуванням послугами Агента докладно вивчити всі особливості представленої Публічної оферти та прийняти їх при купівлі квитка/електронного квитка. Крім того, прийняти всі додаткові правила та умови взаємовідносин Агента та Покупця.

 

9.2.2. Покупець зобов’язаний надавати про себе достовірні дані при купівлі квитка/електронного квитка. Покупець несе відповідальність за надані дані. При цьому він визнає, що не матиме жодних претензій до Агента за некоректно оформлене Покупцем Замовлення на інтернет-сайтах Агента, оскільки сам не перевірив достовірність та коректність оформлення замовлення. Покупець особисто несе відповідальність за дітей, які не досягли повноліття, для яких купує квитки на культурний захід.

 

9.2.3. Покупець особисто несе всю відповідальність за дані, що надаються Агенту. При цьому Покупець визнає, що не ставить Агенту претензій за некоректно оформлене самостійно Замовлення, оскільки сам не переконався в коректності заповнення інформації. Покупець зобов’язаний визнати, що Агент не несе відповідальності у разі неможливості надати послуги з продажу квитків/електронних квитків на умовах, що відрізняються від умов, викладених у представленій Публічній оферті.

 

9.2.4. Покупець зобов’язаний у повному обсязі сплатити вартість оформленого ним Замовлення.

 

9.2.5. Покупець зобов’язується не публікувати і не передавати жодної інформації, не розповсюджувати повідомлення, здатні завдати шкоди Агенту, Принципалу, Організатору або несуть злочинний характер.

 

9.3. У цьому розділі пояснюються усі права Агента.

 

9.3.1. Агент має право вимагати від Покупця дотримуватись усі передбаченої процедури оформлення та оплати Замовлення на умовах, викладених у представленій Публічній оферті.

 

9.3.2. Агент має право відмовити Покупцю у наданні послуг у разі, якщо Покупець відмовляється прийняти представлену Публічну оферту.

 

9.3.3. Агент не несе відповідальності у випадку, якщо у Покупця виникають проблеми з каналами зв’язку, за допомогою яких він намагається з’єднатися з Агентом.

 

9.3.4. Агент залишає за собою право в будь-який момент часу проводити роботи з модифікації Системи, в тому числі й інтернет-сайтів Агента, що може призвести до тимчасової недоступності Системи, а також припиняти роботу Системи, інтернет-сайтів Агента або окремих програмних засобів, що забезпечують безперебійну роботу інтернет-сайтів Агента, у разі виникнення/виявлення несправностей, помилок чи збоїв, а також під час проведення профілактичного обслуговування Системи та запобігання несанкціонованому доступу на інтернет-сайти Агента.

 

9.3.5. Агент залишає за собою право будь-якої миті часу змінювати тарифи на свої Послуги в односторонньому порядку.

 

9.3.6. Агент має право включати вартість Замовлення Сервісний збір, що стягується з покупця при оплаті Замовлення. Вартість адресної кур’єрської доставки квитка оплачується Покупцем окремо.

 

9.3.7. Агент має право вимагати від Покупця повної оплати замовлення/квитка/електронного квитка, перш ніж здійснити передачу Покупцю квитків, зазначеними у розділі 6 представленої Публічної оферти засобами.

 

9.3.8. Агент має право анулювати оформлене Замовлення, якщо його не було сплачено Покупцем під час дії Броні.

Анульований Замовлення не підлягає відновленню – Покупцеві доведеться створювати новий Замовлення.

 

9.3.9. Агент залишає за собою право відмовити Покупцю у наданні послуг, якщо той не дотримується викладених у представленій Публічній оферті умов.

 

9.4. В даному розділі пояснюються всі обов’язки Агента.

 

9.4.1. Агент зобов’язаний надати Покупцеві всю інформацію про конкретний культурний захід, на який здійснюється продаж квитків/електронних квитків.

 

9.4.2. Агент зобов’язаний надати Покупцеві всі дані про місце, дату та час повернення коштів Номінальної ціни квитки у разі, якщо культурний захід було скасовано/замінено/перенесено. Підставою для надання подібної інформації є офіційне повідомлення, надіслане Агенту Принципалом та/або Організатором культурного заходу.

 

9.4.3. Агент зобов’язаний надати Покупцеві докладну інструкцію, в якій детально викладається послідовність дії для оформлення/оплати/бронювання квитка/електронного квитка. Повною та достовірною є та інформація, яка була опублікована на інтернет-сайтах агента та надана для ознайомлення в точках реалізації.

 

9.4.4. Агент зобов’язується не використовувати надані Покупцем персональні дані для розсилки рекламної або іншої інформації, яка не має прямого відношення до послуг, які надає Агент.

 

9.4.5. Агент зобов’язується не передавати отримані від Покупця персональні дані стороннім особам та не використовувати їх у корисливих чи інших цілях.

 

10. Відповідальність

 

10.1. Агент не несе відповідальності за скасування/перенесення/заміну культурного заходу.

 

10.2. У разі повного або часткового, або неналежного виконання своїх зобов’язань за представленою Публічною офертою, сторони відповідають відповідно до чинного законодавства України та прописаних у поданій Публічній оферті умов.

 

У процесі надання послуг Агент є відповідальним лише за здійснення взаємодії між Принципалом/Організатором культурного заходу та Покупцем. Мета такої взаємодії – реалізація квитків/електронних квитків.

 

10.3. Агент не відповідає за невідповідність наданих Принципалом/Організатором послуг очікуванням Покупця. Рекомендації культурного заходу Покупцю не гарантують.

 

10.4. Усі помилки, неточності та недоліки, допущені при наданні Покупцем своїх даних, не лежать у зоні відповідальності Агента. Усі комерційні ризики у цих ситуаціях Покупець приймає він.

 

10.5. Агент не відповідає за моральну шкоду, інші збитки, у тому числі фінансові, понесені Покупцем через його помилкову оцінку або нерозуміння інформації про порядок здійснення оформлення та оплати Замовлення, а також щодо отримання послуг, що надаються Агентом.

10.6. У разі виникнення обставин непереборної сили, Покупець та Агент звільняються від відповідальності за часткове або неповне виконання умов та зобов’язань, прописаних у представленій Публічній оферті.

Обставинами непереборної сили є: стихійні лиха, військові дії, страйки, рішення та дії органів влади, збої в енерго- та телекомунікаційних мережах.

 

11. Обмеження відповідальності

 

11.1. Агент не відповідає за працездатність та/або захищеність інформаційних мереж, каналів зв’язку, які Покупець застосовує під час переходу на інтернет-сайти Агента. А також Агент не відповідає за безпеку інформації, у тому числі мається на увазі і збереження електронного квитка, який Покупець отримує на умовах, обумовлених у представленій Публічній оферті.

Агент, співробітники Агента, інші сторони, спонсори, будь-які посередники або інші особи, які діють від імені Агента в жодному разі не несуть відповідальності за будь-які збитки, у тому числі прямі та/або непрямі, що трапилися під час продажу квитка/електронного квитка або отримання Послуг, а також внаслідок несанкціонованого доступу до персональних даних Покупців. Сюди належить втрачена вигода.

 

11.2. У разі виникнення претензій щодо виконання договору, укладеного на умовах поданої Публічної оферти, приймаються до розгляду лише у разі подання їх письмово та не пізніше, ніж через 10 календарних днів від дати виникнення претензій. В іншому випадку претензії не приймаються та не розглядаються.

 

12. Електронний квиток: окремі положення

 

12.1. Оформляючи електронний квиток, Покупець зобов’язаний вказати свою адресу електронної пошти, номер телефону, а також надати свої дані – Ім’я та Прізвище. Якщо ця інформація не буде надана, або буде надана не в повному обсязі, або буде надано неправдиву інформацію, Агент залишає за собою право відмовити у продажу електронного квитка.

 

12.2. Відповідальність за вказівку неправильної, недостовірної чи явно неправдивої інформації лягає на Покупця.

 

12.3. Електронний квиток надсилається на вказану електронну адресу Покупця після завершення угоди – надходження оплати на рахунок Агента та при повному дотриманні умов представленої Публічної оферти.

 

12.4. Друк електронного квитка здійснюється за рахунок покупця. Здійснюючи друк, Покупець зобов’язаний переконатися, що електронний квиток якісно надрукований та чітко видно всі дані. Відповідальність за невиконання цього пункту лежить на Покупці. У разі виникнення будь-яких труднощів, збитків, викликаних недотриманням цього пункту, Агент не несе відповідальності.

 

12.5. Покупець має право при проході на культурний захід надати не друковану копію електронного квитка, а його зображення на екрані електронного пристрою, якщо це допускається Принципалом або Організатором культурного заходу. Подібна демонстрація електронного квитка допускається лише в тому випадку, якщо електронний пристрій дозволяє надати електронний квиток у нормальній роздільній здатності, достатньому для зчитування штрих-коду спеціальним пристроєм.

 

12.6. Відповідальність за збереження та захист від несанкціонованого копіювання електронного квитка повністю лежить на Покупці. У разі досконалого копіювання електронного квитка доступ на культурний захід здійснюється за тим електронним квитком, який був представлений на вході першим.

 

13. Вирішення спорів

 

13.1. Для розгляду спорів необхідно чітко дотриматися всього претензійного порядку. Умови подання претензії мають на увазі подання письмово Агенту відповідної заяви з додатком документів у 10-ти денний термін (десять календарних днів) з дня виникнення спірної ситуації. Якщо заява надійшла після закінчення цього терміну, претензія не розглядається та не приймається.

 

13.2. Якщо сторони не можуть дійти згоди, суперечка розглядається у суді за місцем реєстрації Агента.

 

13.3. У разі виникнення інших питань, не обумовлених у представленій Публічній оферті, Сторони зобов’язані діяти та керуватися чинним законодавством України.

 

14. Термін дії, зміни та розірвання оферти

 

14.1. Представлена Публічна оферта набирає чинності з моменту її опублікування на інтернет-сайтах Агента. Термін дії – безстроковий. Це ж стосується і будь-яких доповнень чи змін, які вносяться до представленої Публічної оферти.

bottom of page